Hej min blogg

Det var ett tag sen! Men ville bara skriva att jag har hand om klädavdelningen nu på indiska! Så ni vet vem som gjort så fint på avdelningen ;) Och att igår var jag på invigningen av det omgjorda indiska i västerås och tyckte att det var lite synd att dom har sååå himla mycket mer där, menmen, jag köpte iallafall en fin jacktröja, det är lite svårt att definiera vad det är, det är ungefär en tjockt stickad tröja, som ser ut som en jacka - en jacktröja helt enkelt. Och en grå klänning med dragkedja på ryggen typ. Som även kunde varit liiiite mindre i S men jag klarar mig :)
Idag är jag ledig och tänker ägna denna dag åt att städa, städa, städa mitt rum, tills det skiner!
Sen ska jag även ner till indiska och lämna saker ifrån västerås, och hämta ut mitt nya, icke-bortappade-körkort!
Och gå en promenad såklart.
Kanske även boka en ny klipp -och färgtid.

Så nu har ni fått en liten uppdatering om mitt liv, om ens nån läser min blogg längre?

Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag läser! ;) Kommer in på indiska och handlar lite glas och underlägg efter helgen. Jobbar du nästa vecka? :) Kul att se dig här om dagen. Kram

2010-09-29 @ 20:09:26
URL: http://yojoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0