when you came along


gillar bilderna på frida gustavsson i nya BON, frågan är bara varför inte någon av dem har lagts upp någonstans?

(detta är inte en utav dem.)

åh, jag tror att jag har sovit för mycket inatt, det gör ont under mina ögon!
Och förra veckan köpte jag ett par gröna skor och tänkte, "åh dom här kommer jag använda mycket nu i sommar när det är fint väder och man kan vara brun" och vad hände? Jo! Det blev en normal svensk sommar igen = REGN!
Usch.
Sitter iallafall här och lyssnar lite på caesars och fixar mig lite halvt till jobbet. Jobbar 13.30-18.15 idag sen imorgon är jag ledig! Första gången på 6 dagar. Då blir det tvätt och städ-dag här och promenad-dag för mig tror jag om vädret håller i sig..
Men nu ska jag gå och fixa nåt att ha på mig!
Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0