dålig uppdatering

Hej!
Jag ska snart gå och duscha, men tänkte skriva lite innan eftersom det var så längesen!
Inte mycket har hänt sen sist. En spontanresa till stockholm, sjön och bara jobb.
Men imorgon är det min sista dag på energi & miljö, och som jag har längtat, och nu är det äntligen slut! (snart) Och så kommer hannespannes hem imorgon också! Då vill jag fira lite att jag har slutat haha.
Och på söndag blir det jobb på indiska och sedan säga hejdå till hannes och sen blir det grillllllll hos casa de engström! Åh, jag saknar dom.
Men nu ska jag hoppa in i duschen så jag kan börja laga mat sen, måste sova tidigt idag för jag fick knappt någon sämn inatt!
Pussssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0