Utkast: Aug. 20, 2010

HEJ ALLA!
Sitter här i min balklänning, det var dags att prova den på riktigt nu tyckte jag, annars hade det ju varit jobbigt eftersom det bara är en vecka och en dag kvar! But it fits!
Men vet inte om jag håller på att bli förkyld? Gick och la mig 10 över 11 igår och somnade direkt sen har jag legat helt död i sängen fram tills för en halvtimme sen, då tyckte jag verkligen att det var dags att gå upp, men känner mig fortfarande trött och nös precis!!
Hoppas inte! Peppar, peppar, ta i trä.
Och på söndag kommer min bästaste vickan hem! And I can't wait to meet her! Hoppas att hon kanske hinner träffa mig ganska snart efter att hon kommit hem, hihi!
Usch, ne fyfan, känner mig inte bra i kroppen, tur att jag bara jobbar 13:30-18:15 idag och är ledig imorgon. Då kanske jag hinner vila ifrån mig denna förkylning.

Igår var jag och kajsa i Örebro, och shoppade lite, det blev en långklänning, nagellack, lite ringar, ny foundation till balen, lite fjädrar till håret och så en present till Hannes, vi kanske kan kalla det muckpresent, jag vet inte, men han kommer nog få den nästa helg istället för om 2 veckor!
My room is a mess. Så att alla is aware of that. Mycket engelska här nu men..
Stod nyss och fixade lite med mitt hår och såg att nu när jag är en brownie så passar det bäst till klänningen att typ ha utsläppt hår och mittbena än när jag var blond(och hade lite längre hår) Så nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra med det! Utsläppt känns ju så vardagligt, men det skulle kanske funka, vi får se!

Kommentarer
Postat av: Vickan

Åååh ja nu är det bra en dag kvar tills jag åker!! Helt sjukt! Ja jag vill träffa dig så snabbt som möjligt när jag kommer hem ju!! Bra att du skriver på engelska så att jag förstår, he he. <3

2010-08-20 @ 15:56:54
URL: http://victoriaengstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0